About Me

My photo
aina nabilah bt abdul hamid.. she have a feeling to hurt but she don't have a tears to cry.. :')

Friday, November 25, 2011

ape nak buat...

cuti cuti cuti.. lamanya cuti.. 6 hari cuti x de kelas.. kalau lah aku tahu, aku balik arau ni next week. =..= semalam sgt2 membosankan.. keje aku bgn tdo bgn tdo.. tetibe sorg membe aku ni ckp bf dye nak dtg ahad (hari ni). owh bahagianya hidup.. boleh la tumpang jalan2.. HAHA.. teman org date.. itu je la yg mampu.. nak date sendiri x de bf. -_- but....... tetibe lagi bf dye ckp dah dekat ngan perlis dah.. what??? hahaha.. best kan ade org wat surprise camtu.. sanggup drive dari shah alam sampai ke arau semata2 nak jumpa yg tersayang.. awww.. soo sweet.. kalo si bf dye x sesat, mesti lagi surprise sbb terpacak dalam u ni.. di sebabkan dye sesat, terpaksa la dye bgtaw si gf.. hikk.. semalam ktorg g makan steamboat. yummm.. murah jee.. lepas makan steamboat ktorg g lepak kuala perlis.. amik angin laut.. best.. next entry lah aku upload pic.. skang ni nak siap2.. kuar lagi.. yay!!

note : aku doakan korg berkekalan.. aminn.. terbaik lah acit n b.. :))

No comments:

Post a Comment