About Me

My photo
aina nabilah bt abdul hamid.. she have a feeling to hurt but she don't have a tears to cry.. :')

Sunday, June 30, 2013

fairytale

Its all about fairytale. Kadang2 aku rasa baik kisah hidup aku ni ibarat fairytale. Bukan realiti. Tp kalau aku anggap macam tu bermakna aku tak redha dgn ketentuan yg Allah dah tetapkan. Allah dah tulis dan rangka jalan cerita utk kita sebaik2nya.. segala benda yg terjadi, duka suka itulah kehidupan.. org yg tak pernah ada masalah adalah org yg x de life. :) so banyak2 kan lah ucap syukur bila kita ada masalah sbb Allah sygkan kita..

Note: aku dah tenang. Di sebabkan kisah silam, aku dah berjaya didik diri aku jadi yg terbaik. Aku dah x berdendam. Benci pun sama sekali tidak. Itu pengajaran buat aku yg pernah melakukan kesilapan.

3 comments: