About Me

My photo
aina nabilah bt abdul hamid.. she have a feeling to hurt but she don't have a tears to cry.. :')

Wednesday, March 9, 2011

stress bcoz of myself!!!!

This sem aku ade 5 subjek je.. Malaysian economic, business communication, commercial law, banking operation and mandarin.. sume ye kene menghafal n membaca.. hurmm.. pecah gak kepala ni  menghafal.. tp… sem ni jgk, mmg byk masa free.. mmg x pack la jadual.. selasa juz 1 kelas (ptg).. rabu juz kelas pg..waktu2 free tu aku x menggunakan dgn sebaik2 yer.. keje aku…… TIDO… ON9… study???? X!!!! bile tyme test, baru la kelam kabut nk study.. tyme tu la nk menghafal beribu2 n berjuta2 perkataan.. -.-“ guess what I’ve got for my economic test??? Mesti lah sgt TEROK.. menyesal la.. tp still x sedar2 lg..
 tadi.. tetibe aku jd sayu.. teringat mak n abah.. terbayang2 muka mak n abah yg penuh dgn harapan.. teringat kata2 mak yg wat aku btol2 rasa semacam (urgh.. x dpt di luahkan).. time tu ade problem.. aku dgr mak meracau2.. *abah2. Cepat nk tgk ena amik scroll diploma ni* sedih!!!!! :’(( boleh ke aku banggakan mak n abah?? Boleh ke?? Takut kecewakan mereka.. aim aku 4 this diploma… nak dptkan anugerah naib counselor (ANC).. kalo nk dptkan, kene dean list every sem.. tp utk sem ni aku rasa takot la.. takut jatuh.. byk benda yg aku rasa aku x blaja.. sebab ape?? sebab diri sendiri.. salah sape? Salah diri sendiri… hurrmmm.. byk aku kene pkirkan.. soal perasaan, hati… tolak tepi.. aku nk focus kat study.. hopefully I can do it.. MAK ABAH!!!!!! Rindu.. nak balik~ tp x de cuti panjang..
ni la mak n abah aku.. SAYANG dorg.. muahx33!! abah dah kurus la.. x bape sihat... 
*tolong la berubah aina nabilah bt abdul hamid!! 

No comments:

Post a Comment