About Me

My photo
aina nabilah bt abdul hamid.. she have a feeling to hurt but she don't have a tears to cry.. :')

Wednesday, March 23, 2011

update blog : scholarship

^_^
 aku nk sgt apply scholarship..aku search la kat internet pasal scholarship ni.. byk... under bank rakyat, maybank, bank negara, yayasan telekom, company investment, bla, bla, n bla.... byk lg la.. tapi sume nk kelulusan lepasan spm, stpm, matrik, utk degree, master n PhD.. alaaa... utk yg tgh diploma x de ke? frust seketika.. kalo gne result spm mmg x la aku dpt.. sbb time skolah dulu aku ngeng skit.. hehehe.. taon lepas ade bkk tawaran biasiswa jpa.. aku apply gne on9.. tp x sempat nk post application letter secara manual.. sbnr ye saje melewat2kan.  sbb aku taw aku x kan dpt pye.. nak bersaing tu ramai.. balik bilik kene marah ngan k.ama (akak bilik aku) "nape ena x anta borg? try je la". aku hanya mampu tersengih.. k.ama dapat biasiswa tu sbb dye mmg pandai! juz 1 sem je x dean.. cian kan.. kalo x bleh dpt ANC.. membe2 yg post bende tu ramai gak x dpt.. sekarang ni rmai budak pandai.. byk aspect yg jpa tgk.. hurrmmm.. skang ni aku nk tgk scholarship yg lain plak.. cube jgn x cube.. cube try test!!!! dpt x dpt len cite.. boleh ringan kan sikit beban mak abah aku..x de la asyik nk mnx duit je.. huu.. kat mne lagi aku nk search nih.. adehh.. letih plak menghadap lappy.. sakit mata aku..

No comments:

Post a Comment