About Me

My photo
aina nabilah bt abdul hamid.. she have a feeling to hurt but she don't have a tears to cry.. :')

Monday, July 11, 2011

hiking at bukit cenderawasih, perlis.

keje aku kalo dok dalam bilik asyik nak tidoooo je.. nmpak katil + tilam = tido. test yang berlambak2 ni ble nak study?? waaaa~
petang td. tbe2 si khairi anak mahzan ajak pegi hiking. hiking??? aku x penah lagi wat bende tu. sedeh kann.. ade peluang, so jgn di lepaskan.. dah la x makan ape2 lagi.. dgn perut kosong, aku, hawa, jue and husna pon join la kery n wan.. nasib bek la mamat ni ade kete. kalo jln kaki ke sana mmg aku x ikot lah. :P
sampai sana, ktorg pon start la memanjat bukit.. anak tgga dye curam sgt.. aku sgt excited mendaki. dok depan skali.. last2..... aku nak pengsan.. huaa. x larat gle.. mmg x nak teruskan dah.. kepala dah berpinar2. rehat jap. 3 kali jgk aku stop.. cian korg kan kene tunggu aku.. huu.. nasib bek ade hero2. :P 



panjat punya panjat akhirnya berjaya sampai jgk kat puncak.. yay!!!!!!!! nasib baik aku x jatuh. ^_^ kalo x mesti ade org sambut kan. hahaha. 




bila turun rasa sekejap je.. x de la penat sgt. hehe.. turun dari bukit tu, terus dpt aiskim free.. sedapp yerrr.. thanx wan n kery.. 


lepas tu jumpa beruk2.. banyak giler.. sume berebut makanan.. pantang tgk org bwk mknn.. mesti dtg dekat.  siap berebut2 lagi.. ade beruk ni kedekut~ x padan dgn kecik.. sorok makanan yg dye dpt.. -.-" and ade berok yg pandai.. beruk lain penat berebut2, dye bawak lari trus 1 beg plastik.. isy3.. mcm2 prangai. 


lepas makan aiskim ktorg makan rojak.. ju blanja. :) lepas tu pegi restoran de sena.. makan beef stick, kuew teow ratna,tomyam,mee hailam,nasi goreng n blabla.. byk gile.. tp husna la plg byk mkn. hee.

conclusion ye : baik x payah hiking kalau balik tu melantak macam2.. -.-" thanx to kery n wan sebab ajak ktorg.. kalo x asyk tdoooo je. lepas ni kita pegi lagi ye.. tp kene makan dulu b4 hiking. 

No comments:

Post a Comment