About Me

My photo
aina nabilah bt abdul hamid.. she have a feeling to hurt but she don't have a tears to cry.. :')

Tuesday, August 2, 2011

puasa

bila puasa ni, aku teringat balik tahun lepas..
byk kenangan..
tapi tahun lepas puasa x syok sgt sbb byk kumpul dosa.. haha
bgn sahur sama2 ngan kak ama n umie..
lepas sahur je trus bergosip..
ble igt balik, kelakar pn ade.. :P
then
balik rumah sama2 dgn dye.. naik bas.. :)
bila tyme sahur, bas bhenti kat R&R.
tapi.... 
dye beli mknn utk dye je.. aku??? ceiittt... x prihatin btol..
ble dye tye, x bli mknn ke? (cmne nak bli.. ramai sgt.. jwb dalam hati je)
"eh.. x pe la.. x lapar pon.." (alasan semata2.. dlm hati dh bengkak.)-.-"
kesudahannya, aku minum air mineral je.. tu pn dye yg pye.. haha. 
time2 camni lah aku start ade prob dgn dye.. hurrmm..
dah setahun dah kan berlalu.. 
masa yg agak lama utk aku menunggu.. :')
ape2 pon chill bebeh.. 

note: bulan2 puasa ni kene la byk ibadah.. jgn asyik ikut nafsu je.. kawal2 la sikit ye.. hopefully semua yg dilakukan di redhai-NYA.. aminn.. selamat berpuasa~
baru pukul 6.30a.m.. ade masa nak tidur ni.. haha.. kelas lambat. yay.. zzzzzzz 

No comments:

Post a Comment