About Me

My photo
aina nabilah bt abdul hamid.. she have a feeling to hurt but she don't have a tears to cry.. :')

Monday, August 29, 2011

selamat selamat dan selamat~

rindu ye bulan ramadhan.. 
dah pergi dah pun.. :'(
tahun depan harap sgt dpt jumpa lg. 
ramadhan tahun ni byk bg perubahan kat aku. 
yeah.. aku dah berubah.tapi sikit2 je lah. :)
mcm2 yg aku lalui sepanjang ramadhan ni.. 
ade suke, ade duka.. 

suka+duka=pengalaman. 

buang yg duka nak amik yg suka je.. yay! 

SELAMAT HARI RAYA SEMUA!! NAK MINTAK MAAP BYK2.. KADANG2 TU SUKA KUTUK2.. MMG SENGAJA KUTUK PON. :p MAAF ZAHIR BATIN.
note : aku dapat 2 baju raya tahun nih.. warna kelabu turqoise+pink and warna yg aku nk merah! garang kan. ade seorang atok ni ckp, warna turqoise nmpk comel. yeke?? hikhik.. *malu lah. 
(okeyh jgn gedik sgt ena). 
to atok: selamat hari raya.. nak wish kat sini je boleh? i byk kutuk2 u.. :P mintak ampun yeerr.. jgn amik hati.. amik limpa je. thanx sbb sudi merepek2 ngan i.. :') esok jgn ajak gado2 dah.. jadi baik sbentar boleh? 


1 comment: