About Me

My photo
aina nabilah bt abdul hamid.. she have a feeling to hurt but she don't have a tears to cry.. :')

Tuesday, September 20, 2011

myspace n facebook.

tadi tetibe jadi rindu pulak kat myspace.. hikhik.. zaman sekolah2 dulu.. asyik layan myspace je kann.. sampai la awal2 masuk U dok layan myspace lagi.. baca komen2 yg dlu.. gelak sorg2.. mcm budak2 je.. kenal ngan org sana.. kenal dgn org sini.. frenz aku kat myspace pon ade la dlm 3rts lebih.. kalo dlu tgk org pye frenz beribu2 terasa sgt jeles.. nak jugak nak jugak.. ntah sape2 yg add pakai approve je.. skang ni idak la teman nak approve nye.. yg kenai2 je teman approve.. be more matured.. cewaahhhhh.. x kan la sume org nak layan.. :PPP dan sekarang ramai yg guna fb.. tadi on9 myspace pon xde org.. sunyi jee..***ala2 bunyi cengkerik gitu..
baca komen baca komen setahun yg lepas.. tetibe mata aku terbaca lak komen nih.. meh sini aku tunjuk.. jeng3..




SOlo Fi Ghter
owhhh...
len kali tgor la...
hahaha...
aku bkan mkan owg pown...
ho3...
•    Reply
•    . Comment Back
1 year ago


errr.. taw x sape tu? mesti la x taw kannn.. dye la org yang aku terlampau syg smp la x de ruang dlm hati aku ni utk lepas kan rasa keciiiwaaa (err jiwang la plak).. ni first time aku kenal ngan dye. kenal dlm myspace walaupun belajar 1 U.. b4 aku komen2 ngan dye mmg dah slalu sgt nmpk dye kat u ni.. sbb tu la dye anta komen cmtu.. kami ber KAU AKU je dalam ni.. sbb.. aku yg start pggil KAU AKU.. mmg cmni perangai aku dulu.. ngan org yg baru nak kenal wajib pggil cmtu sbb x nak ade perasaan lain yg timbul.. (pemikiran budak2).. sekarang x lagi.. pggil je pape ponn.. sampai la si dia mesej aku.. and that time, pggilan dah bertukar jadi SAYA AWAK.. errkk.. cmne eh bleh bertukar?? blurr sebentar.. ------------ okeyh2.. x nak la cite lebih2.. bende dah jadi satu tahun 7 bulan.. bak kata some1 ni kan.. "kalau la aku menidakkan perkenalan aku dgn dye dahulu".. itu ayat frust ye.. dah takdir nak temukan so x leh nak ubah.. juz anggap dye sebagai pengajaran kat kau. kannn..

jom la kawan2 kita layan myspace balik.... jom laaaahhhhhhhhhh.. hikhik..

note: semalam kau text aku and first time aku x reply text kau.. aku dah tetapkan pendirian aku.. kalau DULU aku WAJIB reply text kau tapi sekarang tidak lagi.. kalau dulu, mencanak aku cari topup kalau aku x de kredit semata2 nak reply text kau tapi sekarang hanya mampu menjeling sebelah mata tgk text kau then DELETE cepat2.. wow.. keras dah hati aku ni utk kau.. AND THE REASON WHY I ACT LIKE THIS IS YOU! berubah lah berubah lah berubah lah.. itu je yg mampu aku cakap.. nasihat utk diri aku sendiri.. :)))))))

No comments:

Post a Comment