About Me

My photo
aina nabilah bt abdul hamid.. she have a feeling to hurt but she don't have a tears to cry.. :')

Saturday, December 17, 2011

gigi oh gigi

sakitnya bila gigi bongsu nak tumbuh.. rasa tak boleh nak makan.. seksa seksa seksa!!! haisshh.. nape la gigi ni tumbuh sikit2.. tumbuh sekaligus kan senang.. ni tumbuh berstage2 pulak. -.- tahu lah aku terbantut.. x kan la gigi pun nak terbantut jugak.. T_T orang cakap.. kalau gigi bongsu dah tumbuh maknanya kita dah tak boleh meninggi.. errkk. aku tak kisah pun sebab bagi aku pendek tu comel.. hikk.. then bila gigi bongsu tumbuh, kita akan demam.. ok.. itu aku taw kenapa.. sebab betul2 menyakitkan.. boleh sampai bengkak.. huaa.. cepat lah tumbuh bg habis.. dah lama aku tunggu nih..

tahan je la kesakitan tu.. :'((

No comments:

Post a Comment