About Me

My photo
aina nabilah bt abdul hamid.. she have a feeling to hurt but she don't have a tears to cry.. :')

Tuesday, December 13, 2011

persoalan..

jalan2 dan lari2 di blog org.. alaa.. blog walking gitu.. tetibe nampak satu link nih kat blog org.. oppsss.. tersentap mak nokk.. tgk2.. sape nak tgk click  DISINI . okeyh.. aku tersentap sebab aku byk kali terasa ngan org walaupun juz pendam.. dan ade masa yg betul2 aku x leh pendam aku akan cite kat org.. tapi kat dalam ni ckp.. kalo bende yg menyebabkan penghinaan.. bila org menghina kita lepas tu kita terasa kita yang dapat dosa lebih dari org tu.. okeyh.. aku tekankan kat sini PENGHINAAN. terus hilang sentap aku sikit.. hihihi..  tapi kalo dalam bergurau pulak?? gurau sesama kita sendiri yang boleh buat org sakit hati dan terasa? haa.. cane tu? aku search lah kat mr.google tersayang ni.. bagos la mr.google.. banyak maklumat.. ni link dye.. klik SINI PULAK. okeyh cukup.. sampai sini je lah nak taip.. aku dah dapat jawapannya.. and sooooo soorrryyyy kalo sape2 yg terasa dgn aku selama aku hidup ni.. dalam bergurau maybe ade melebihi had.. kadang2 kita tak perasan ape yg kita buat tu org tak suka.. tapi bila dah perasan hopefully dapat merubahnya.. aminn..

No comments:

Post a Comment