About Me

My photo
aina nabilah bt abdul hamid.. she have a feeling to hurt but she don't have a tears to cry.. :')

Friday, June 3, 2011

ASB~

akhir ye berjaya jgk aku bukak akaun asb.. hoho.. myb aku dah ketinggalan kot.. x pernah ade simpanan.. and skang aku nak jgk menyimpan.. utk masa depan la katakan...
byk advantage yg boleh dpt dr ASB ni.. contoh ye kalo kte simpan duit tu lama2 kat situ.. then bertambah2 la duit kita.. beranak2 la katakan.. dpt dividend.. banyak la jgk.. bpe % eh? aku pn dah lpe. haha.. harap je student banking.. tp lg byk and lama kita simpan, lagi byk la duit yg terkumpul. duit yg kita simpan tu boleh di keluarkan. bergantung lah pd individu tu sendiri. nak masukkan bila2 pon x pe. x kesah.. x de paksaan ok.. financial institution yg berkaitan dgn ASB ni ialah Maybank, CIMB, and post office. slalu yg femes pn post office la kan.. yey!!! saya sudah ade simpanan.. anda bile lagi?? haha.. poyo je.. dr abes duit x tentu hala, baik kte simpan. mne la taw kot2 terdesak ke nnt.. emergency.. x yah la mengharapkan duit pa&ma sangat.. aku pn ade akaun simpanan tabung haji.. buat kat U hari tu.. 2 juta ooo dalam akaun aku.. haha.. padahal 2 ringgit je.. x berganjak.. x pernah nk mskkan pn.. buku akaun aku pn hilang tah ke mana.. adoii.. -.-"

No comments:

Post a Comment