About Me

My photo
aina nabilah bt abdul hamid.. she have a feeling to hurt but she don't have a tears to cry.. :')

Thursday, June 9, 2011

sama ke tak sama?

orang cakap muka kami serupa... betol ke? cube tgk nih..


INI....


INI JUGA...


DAN INI....


INI LAGI...


INI...


MACAM MANA PULAK DGN YG INI....


INI...

INI...


INI...
OK.. saya x pon rasa muka kami sama.. -.-
let me explain one by one..

ini adalah saya.. AINA NABILAH BT ABDUL HAMID. anak ketiga.. saya tengah2 diantara mereka.. sume ye tgh2. sampai lah sy di himpit oleh 2 org gemok.


ini pulak AMIRA NABIHAH BT ABDUL HAMID. anak kedua.. dye adalah kakak sy.. umo 22 tahun. dye paling pendek n gemok. haha. 


ini si GEDIK. nama dye ATHIRAH NAJAA BT ABDUL HAMID. dye adik saya. umor dye 17 tahun. dye lah yang paling besar antara kami.. paling gedik, paling tinggi, paling berpaling tadah. sume paling lah utk dye. 

saya lain dari mereka berdua.. maybe sebab saya ikut genetic abah kot.. gelap dari mereka.. lesung pipit x sedalam mereka. -.- mmg lain lah! x sebesar mereka. haha.

ini lah abah saya yg segak. ok.. gambar lama. 

dan mereka pula mengikut genetic mak.. putih dan berlesung pipit.. 


mak yg cantik. :)

the end~~

No comments:

Post a Comment