About Me

My photo
aina nabilah bt abdul hamid.. she have a feeling to hurt but she don't have a tears to cry.. :')

Wednesday, June 15, 2011

mood : unavailable

pergilah sayang

Indah terasa bila cinta tercipta
Memadu kasih janji bersama
Bersama-sama melafaz kata cinta
Gurau senda dan tawa berdua

Tapi kini semuanya kenangan
Kau pergi tanpa pesan

Mana janjimu yang kau lafazkan dulu
Hidup dan matimu bersamaku
Rela kau pegi walau hati disakiti
Biarkanlah aku sendiri


Airmata menjadi penawar
Akanku simpan semua jadi kenangan oh... oh... oh...

Pergilah kasih, pergilah sayang
Tinggalkan aku
(pergilah sayang)
Biarkan saja kenangan berlalu
Antara kau dan aku
Pergilah sayang 


urggh arrrggghh grrr rrrrgggg.. ok.. x centre skit. aku dah try 2 be tough.. giler mereng sewel sume ade.. dah nak lupa tetibe teringat.. sbb ape? sbb tgk wall org tuh. haha. padan muke aku.. tetibe je aty ni sakit balik.. untunglah dye sebab org yg dye tggu2 sekian lama n org yg dye mengayat n yg jual mahal kat dye tetibe dtg kat dye.. ok. STOP! he dont have anything special..
sy dah x nak stalk awk dah!
 btol ckp mak. " ko ni gila talak kot ena. kalo x, x de ye nak amik taw dah pasal bdk tu".. yes mom.. ur're correct. HAHA.. terpaksa mengaku sy gila talak.. layan lah lirik lagu kat atas.. paham2 e la ape yg tersirat.. k. bye!

the end..

No comments:

Post a Comment