About Me

My photo
aina nabilah bt abdul hamid.. she have a feeling to hurt but she don't have a tears to cry.. :')

Saturday, October 29, 2011

ade ape dgn 4hb?

4hb????? what a day! aku rasa tak boleh nak hadap 4hb tu.. sebab....... RESULT DATANG LAGI.. adehh.. bila teringat result nak keluar ni aku teringat balik tempat2 kosong yg aku tinggal dalam kertas jwpn exam aku. -.-" macam mana nak score kalo byk tinggal KOSONG. huaaa.. seyezly aku takot gile.. every sem result aku menurun. sem lepas nyawa2 ikan kembong je. kalo sem ni menurun lagi alamatnya bungkus la aku. x nak x nak x nak x nak.. tp ape boleh buat.. dah aku x bersungguh jawab.. (padan muka kau) time exam mengelamun, berangan, tengok sana tengok sini, main2 pen, buat2 padam then bila result keluar tahu cuak. lagi dua sem, kalo result kali ni x bagos seyezly aku sedih gila "kucing". kalo bleh rasa nak bunuh diri (oh no no no berdosa). berdoa la banyak2.. walaupun x buat betol2 pun hopefully x jatuh.(cuba menyakinkan diri walaupun TIDAK).. Juz pikir ANC!!!!!! tapi rasanya.... hurmm..

note : kepada kawan2, jgn tanya bila dah kuar result coz aku x nak check masa tu.. aku nak check 10hb.. boleh? ehee.. tp 4hb tu aku nak checkkan sum1.. opps.. mintak2 dye x tukar password lagi.. (HAHA gelak jahat)

No comments:

Post a Comment