About Me

My photo
aina nabilah bt abdul hamid.. she have a feeling to hurt but she don't have a tears to cry.. :')

Wednesday, October 19, 2011

kawan vs gf @ bf

kalau di bagi pilihan antara kawan dan GF or BF, yang mana 1 korg nak pilih? ouhh.. i noe the answer.. mesti lah mesti lah mestiiiii laaaaaaaaaaaaahhhhhhhh org yg korg cinta dan bukan org yg korg syg..tapi penah pikir x??????? tanpa syg x de cinta.. bila dah di lamun cinta, sume bende nak di ketepikan.. kalo boleh kawan tu di pandang sebelah mata je.. mcm ni.. o.- HAHA.. dulu pun aku pernah terbuat kat kawan aku.. ckp dorg langsung x nak dgr.. ape yg aku taw, ohhh i'm falling love with him.. aiyaakk.. padahal x kemana pun.. tp aku x de la ketepikan kawan2 aku.. still lagi anggap dorg tu penting.. susah senang kena sama2 kann.. hurm.. actually ni bukan cerita antara kawan perempuan sama perempuan.. tapi antara kawan lelaki sama perempuan.. org ckp susah lelaki n perempuan nak berkawan.. and x de istilah perempuan n lelaki itu berkawan.. yeahh.. aku sokong..sebab bila kawan antara lelaki n perempuan, akan muncul satu perasaan.. tapi x mustahil jugak boleh jadi kawan smp bila2 kan.. kadang2 bila dah kapel, terus x nak contact membe yg lain jenis.. HAHA.. alasannya sebab takot GF or BF JELES.. -.-" haihh.. boleh nak berkawan ngan org yg lain jenis asalkan x berlebihan.. memang lah nak jaga hati org terCINTA tapi hati org terSAYANG cane lak?? b4 tis elok je berkawan tuupp2 bila dah kapel trus ignore membe.. adoiii..

kawan = kapel
kapel kawan

pikir2 lah sendiri.. letih jumpa org camni.. encik A, harap awak x macam ni.. haha.. :P bak kata awak, kalo ade jodoh tu x kemana kann..

note : mulut org kita x leh nak tutup.. biar lah dye bercakap.. bila penat dye diam sendiri..

No comments:

Post a Comment