About Me

My photo
aina nabilah bt abdul hamid.. she have a feeling to hurt but she don't have a tears to cry.. :')

Sunday, October 16, 2011

fuhh333.. hari ni betul2 rasa letih.. berjalan sakan.. nah amik kaw aina.. ngadu bosan sgt.. skali dpt kuar bagai nak tercabut kaki.. hikk.. dapat kuar ngan dye dye dye dye dye encik A!!!! ehemm sape? kawan saya lah! *jgn pikir bukan2.. saya tak ade buayafren mcm korg korg korg dan korg.. saya hanya ade bestfren.. =) errr.. x salahkan nak kuar ngan kawan lelaki.. it's still called as a fren.. lagi SELAMAT kot kuar ngan org yg tittle ye 'kawan' berbanding kuar kapel2 tu..  hikk.. :P and now saya selesa berkawan.. kawan je ngan sume org.. okeyh stop merapu2.. back to the story..

yay! saya hepy.. hepy lah sebab kaki ni dah lama x exercise.. -.-" slalu sgt dimanja dibelai.. keje tdooo je kat umah.. target place is area BB.. opss.. tapi bila dah smp, byk plak shopping complex yg nak di jelajah.. mula2 TS, plaza sungei wang, pavi, low yatt and back to TS.. urgghh.. teman encik A cari present utk anak buah.. BAJU BABY.. yay.. saya suka.. rasa mcm beli baju utk anak lak.. -.- tapi encik A sgt cerewet.. brand itu penting.. errkk sorry la atok.. x sengaja kutuk.. hahaha.. maaf dipinta.. merayap, makan (pizza.. cheezy yg baru. muak ye.. lidah belacan x sesuai nk mkn cheese) , bebel dan merayap lagi.. okeyh.. u make my day happy atok.. :)) nnt kita hangout lagi ye.. but fulus dah abes laa.. belanja x dpt kalo ok umah.. ngee..

balik dari kuar dgn encik A, aku pergi HALFEST kat PWTC.. alone! waaahh.. aku memang suka jalan sorg2.. target kesana utk jumpa my luvly222 fren! miss sheda dot2 tersayang.. sudah la tidak ketemu. ku rindu sgt2 padamu dot2.. kau je la yg antara org yg still panggil aku nena. alololo.. sweet yer..
 smp2 sana.. alamak.. kne daftar dulu ke.. nasib bek x bape ramai org.. dapat gelang entrance (mcm nak masuk taman tema je). pusing pye pusing tempat tu x jumpa2 jugak booth sheda.. haiih. mana mana mana??? kaki rasa nak patah ni.. ku gagahi jua.. berjalan ulang alik.. ouh.. rupanya first hall.. bende ade 3 hall.. =.= aiyaakkk sheda.. kaw nih.. len kali habaq awai2.. nsb bek r kau comel.. 


 jumpa kau terus x jadi nk bebel.. MISS U A LOT LA SYG.. lepas jugak rindu aku kat kau.. muahhhhxx!!!  tapi sempat gak kau promote product kau kan.. haha.. untung la ade kilang sendiri.. tapi kann.. memang sedap lah product tu.. perghh.. sgt22 sedap.. mayo yg dijual rasa lain dari lain.. x berbau hanyir. korg x nak try? beli lah product JASMA.. dijamin halal dan sedappp.. ni2 aku beli.. murah.. 2 botol juz rm 10.. beli semua product juz RM18.. sampai esok je taw..  (aku dah promote, bg diskaun cepat dot2.)


ni pic2 utk HALFEST..



x ramai kannn... esok gerenti ramai.. -.- datang laa cini.. banyak makanan.. kenyang makan tester je.. hikhik. bau makanan buat perut aku bunyi2.. bila kuar dari situ terus kyg.. sape nak jimat dtg la cepat2.. :PPP

note : badan dah letih.. cukup2 lah.. esok berjalan lagi.. lalalalala.. zzzzzzzzzz.. bubye~

2 comments: