About Me

My photo
aina nabilah bt abdul hamid.. she have a feeling to hurt but she don't have a tears to cry.. :')

Sunday, October 2, 2011

tired !!!!!!!

fuhhhh.. settle dua paper.. lagi dua paper utk hadap.. cepat lah habis.. ku x tertahan2 dah ni.. letihhhh.. laptop pun dah lama x bukak. (lama la sgt.padahal baru bape hari. -.-") ape yg dalam fikiran ialah  AKU NAK BALIK!!!  hurm.. hari ni pun rasa x sedap badan. tekak loya. perut x leh nak terima makanan n seumpamanya lah.. kenapa ni aina nabilah oiiiiiiii.. takpe2 next week kaw dah balik.. rest la puas2 kat umah tu.. HARDWORKING now.. chayoookkkkk!!!!!


note: tadi berselisih dgn kau. tapi aku hanya sekilas pandang.. menggigil seketika tak taw kenapa. aku taw kau perasan tp aku terus berpura2.. kau kepunyaan org lain.. pergilah.. aku TAKKAN merampas hak org. kau pun tahu. take care of her heart.
*jgn biarkan airmata kau jatuh lagi. kau dah cukup kuat utk hadap semua ni.. kau dah lali..

-tamat-

No comments:

Post a Comment